Kvällspyssel

Efter en dag på Mall of Scandinavia är man helt slut….i alla fall jag.

Mycket gå och massor med människor och ljud. Nu låter det som det var jättehemskt, men det var det absolut inte!

Kom jag hem med något?

Haha ja, en sladd till mobilladdaren, från Claes Ohlsson .

Jag har haft en mysig och trevlig dag med min mamma och syster.

Lämnade av mamma och plockade med mig en lampa från förrådet hos henne ( Den är min). Så skrivhörnan har fått ljus.

Bilderna ikväll blev inte de bästa då jag mixat och testat iso inställningen, de är lite suddiga men jag visar de ändå.

Väl hemma hade min pion jag köpte i går redan slagit ut.

Att tända ljus får mig lugn.

Så skönt att krypa in i köket där det är tyst, stilla….

Härlig tisdagskväll.

Ny bok på bänken i köket….

Tacksamt blommande Mårbacka i köksfönstret.

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

