Försöker stryka fint

Stryker handdukar och örngott så att det står härliga till!

Min mamma har alltid skojat med mig och sagt att jag inte kan stryka fint….

Både hon och min fd svärmor är hur bäst som helst på att stryka.  Jag ser inte skillnad på deras strykning och manglat.

Så i dag försöker jag att göra mig till….

Efter noga strykning; hårt, sakta och med vattenstänk hoppas jag att det blir godkänt *ler*.

Messade mor bilderna och hon gav mig godkänt.

Haha lite roligt har vi.

Efter strykning blev det lite överkurs: krusade örngottsband.

 

Dessa örngott är gamla och efter min mormor och morfar.

Deras initialer har mormor broderat

T-K-A

T är första bokstaven på mormors namn, A är morfars och K det gemensamma efternamnet.

Tänk vad de slet förr

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

