Doftande blommor, rosa blommor, ljuvliga blommor!

På väg hem på fredagskvällen… Nöjd av en härlig lång dag. Vänder vid bilen och styr stegen mot blomsteraffären. Därinne går jag fram till två olika blommor. Det finns ingen tvekan.

”När man haft bråttom länge, måste man stanna upp och vänta in sin själ”
Afrikanskt ordspråk.

Det finns ingen orsak att man ska stressa fram. Det kommer inte snabbare för att man ”springer”.

Det blir bra oavsett!

 

Känn skillnaden när du är i din själ och njut av allt du ser, känner och får.

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

2 thoughts on “Doftande blommor, rosa blommor, ljuvliga blommor!”

Kommentera

