Trädgårdshallon, värme och lugn

Fåglarna kvittrar, grannar småpratar och solen värmer även i skuggan.

Klockan är åtta och jag undrar hur varm dagen egentligen kommer att bli.

Man behöver inte alltid resa, man behöver inte alltid utflykter.

Att sitta i skuggan och njuta av stillheten, värmen och doften av nytvättad tvätt fyller kroppen med lugn, tillit och en massa kärlek.

Njuter!

”Vänta inte på att allt ska bli enklare och bättre.
Livet kommer alltid att vara komplicerat.
Lär dig att vara glad och njuta här och  just nu!”

För en dag sedan tyckte jag att någon sa mitt namn, men tänkte att jag hörde fel…

Efter en stund går jag ut på verandan och ser en burk med solgula hallon stå på bordet.

En liten gåva från grannen.

Yoghurt med gula färska hallon till frukost.

Tack!

 

”Du är solen i mitt liv”

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

