Se det fina i vardagen

En torsdag fylld med kärlek över hela dagen.

Tacksam!

Går ut på verandan där grillen är i gång. Mitt på bordet står det en äggkartong samt en påse bönor. Jag har verkligen inte hört att någon har smugit sig upp på verandan med dessa fina saker direkt från gården. Kärlek och tacksamhet väller in över hela kroppen som bubblande sockerdricka.

Sätter mig på trappan och tittar på min hortensia som har blommat hela sommaren. Den börjar ändra färg….Hösten har andats lite i sommaren, som om den vill tala om att den är på väg. Det luktade höst i går. Men trots att sommaren har glidit förbi snabbt och kanske inte blev som jag hade tänkt eller hoppats, så sitter jag där på trappan och tänker på vad en vän sa till mig för ett tag sedan;” Allt det du gör och ger på olika sätt kommer du att få tillbaka!” Jag känner att all den glädje och kärlek som dagen har gett mig är bevis på det och har jag inga ord över tacksamheten och kärleken jag känner.

Det du ger får du tillbaka ❤

Himlen är vacker efter ett kraftigt regn. Det kanske är bra att vädret har varit som det har varit sista två veckorna…. Tid för återhämtning och lugn.

 

Det är så vackert med regndropparna på växterna och doften är så ren och klar. Vinden är stilla och dropparna hänger sig kvar ett tag.

Ha tillit till att allt blir precis som det ska och att allt blir till det bästa!

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

