Naturen bjuder på mycket fint och gott

Söndagen är över och just nu känns det som : ”snälla snälla…inte måndag!”

Känns lite fånigt att jag ska känna så, men att bara vara är så välbehövligt och man vill ibland bara stanna kvar i den känslan. Den är så behaglig.

Samtidigt har jag kurerat mig med limevatten hela dagen. Jag passade på att fotografera limen så klart

😉

I dag har jag haft förmånen att få plocka en massa gott…

Ägg

Hallon

Tomater

Tomaterna bara rasade när man kom i närheten av dem….

Så söta och goda

 

 

 

De här hallonen behöver inte kokas innan man äter dem.

Tänk att det mognar hallon fortfarande i september.

Fantastisk frukost blir det i morgonbitti.

Önskar er alla en fin bra vecka!

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

