När ditt inre är i balans så återvänder hälsan.

Trötthet, yrsel, huvudvärk och feber av och till.

Trots det fina vackra vädret kommer virusar smygande till våra kroppar.

Det är bara att acceptera och krypa ner i vila och låta det sakta få försvinna.

Har ni lagt märke till lila rosor? Jag har det inte… förrän nu när kroppen vill vila, helst i sängen.

Men även en lila ros är vacker. Vad känner ni när ni ser en lila ros? Den får mig att känna lugn på något sätt, lugn och harmoni. Och tanken kommer att jag visst kan köpa lila rosor framöver. Jag har oftast fastnat vid vita, mild rosa, orange ibland och även röda. Lila blommor står för enligt blomsterspråket om lycka och välgång i livet. För mig lugn och harmoni….

Eucalyptuskvist som jag hade hoppats skulle bilda rötter i vattnet, men det blev inte så. Synd, då det hade varit skoj att driva fram ett eget litet eukalyptusträd.

Enligt solögas bok om eucalyptus budskap: ”hälsa kommer inifrån.: Jag förlåter mig själv. Jag förlåter andra och jag är fri att vara den jag är. Jag låter allt gammalt lämna mig och i mitt inre råder nu frid och harmoni. Jag bjuder in god hälsa och livslust till mitt liv. Gör dig av med dina neg känslor genom att uttrycka dem. 

Njut av den fantastiska sk hösten!

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

