Nu väntar en ny vecka

Hoppas ni alla har haft en mysig skön helg!

För mig har helgen inneburit lugn, vila och lite höstpyssel.

I helgen har jag fått en massa fina ord av andra människor…okända och kända.

Jag känner ödmjukt en stor tacksamhet och kärlek till alla fina hälsningar från alla olika håll!

I helgen har jag verkligen fått bekräftelse för det jag önskar med min, blogg och även instagram: Att mina bilder berör, ger lugn, inspiration och harmoni för både ögat och själen.

Alla era fina ord ( Både offentligt och privat, inom och utanför Sverige) har berört mig massor och jag tackar av hela mitt hjärta!

Nu stundar en ny vecka och jag vet att jag inte hinner vara aktiv med bilder varje dag, men något ska jag hinna få hit.

Önskar er alla en fin härlig vecka och varmt välkomna att kika in här igen.

 

 

 

Ups; Vattnet är visst slut.

 

 

Myntate i solen….

 

 

…Men! Vad hände med stolen?

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

