Nu är kylan här

I går var det varmt och skönt…en härligt fin höstdag. Jag älskar verkligen hösten med härlig luft och vackra färger.

Och i dag än en gång en söndagsmorgon då jag vaknar tidigt och kan inte somna om. Det är bara att krypa ur sängen och dra upp gardinen. Tittar ut….

Det är kallt ute, minus 2 grader. Gräsmattan är alldeles vit och frostig. Kan inte låta bli att tycka om det.

Jag skulle nog kunna ha hösten hela tiden fram till våren.

Kanske jag fick nog av snön under våra år då vi bodde i Åre.

Doften är underbar och frisk tidigt på söndagsmorgonen.

 

Lyktan är täckt med frost och solen försöker försiktigt titta fram bland träden.

 

Jag undrar om höstastrarna klarade kylan?

Jag tror inte det…Nu är det nog dags att slänga buketten som har varit så fin på bordet.

Ha en fin söndag och njut av hösten!

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

