Fantastiska tårtor

Nu är dagen över och allt gick så superbra

Lilla fina barnbarnet är döpt i en av de minsta kyrkor jaghar varit i.

Till kaffet bjöds det på fantastiska tårtor. De lila, rosa samt chokladtårtan kommer från Stockholm. På Instagram hittar man henne på @lussansbakery. Fantastiskt vackra goda tårtor.

De glutenfria var också så fantastiskt goda och fina. Dessa gjordes av sonens kompis mormor. Jag som inte tål vetemjöl åt av denna och jag skojar inte om jag säger att jag höll på att spricka av all tårta. Så god så nu måste jag tjata till mig receptet.

 

 

 

Glutenfri superfin och god tårta.

Dagen är över och alla är trötta, men så nöjda över dagen.

Elefanten kom i olika skepnader till barnbarnet idag…lite roligt sammanträffande faktiskt.

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

