Massor av ljus

Jag är så jättenöjd med mitt impulsköp igår. Det känns varmt och ombonat i höstmörkret. Och får mig att glömma en stund att jag är utan vatten. Jag glömde bort att släcka den i går kväll och när jag vaknar och går ut i köket lyser det så välkomnande. Det värmer i hjärtat liksom.

Pelargonerna som står kvar i köksfönstret blommar fortfarande och mer knoppar är på väg. Jag har svårt att ta bort dem.

 

 

 

Mäter upp vatten i perkulatorn och blir påmind om hur bra vi har det med rinnande vatten, elektricitet och värme. Nu har jag inte vatten just nu pga något fel med brunnen. Då inser man vad bra vi har det men att det funkar utan även om det blir en hel del stök. Duscha kan man ju glömma, men vi kanske är för renliga av oss i dag.

 

Tänder doftljuset och njuter av den lugna söndagsmorgonen.

Snart blir det lite plock av äpplen.

Ha en fin söndag!

 

 

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

