Söndagkväll

Ljus och tomtar, första advent.

Bland tomtar och troll…

Kan bröd bakas med kärlek? Ja i kväll kan jag nästan tro det. Den gluten/vetefria degen blev riktigt fin och har jäst otroligt bra.

Känner mig nöjd.

Det bästa som finns är när brödet blir lyckat och smakar otroligt gott med smör när de fortfarande är lite ljumma.

Titta på vad ni har och lägg inge skuld på hur någon är. Njut av allt du har omkring dig. Även ett vilset hjärta behöver värme och glädje.

 

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

