Promenad tidig morgon

Vaknar tidigt och tar kameran med mig ut på en promenad. Sömnen är lite si och så just nu.

Solen kryper upp ganska snabbt på himlen och fåglarna flyger omkring mig. Några bilar hörs ute på stora vägen men annars är det tyst. Tyst, kallt och otroligt vackert.

 

 

Jag har sett domherren, talgoxen och andra fåglar men de är inte framme just nu. Det är kallt och fåglarna sitter och trycker bland grenarna för att ibland flyga lite hit och dit.

Glittrar i soluppgången.

Ha en fin söndag!

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

