Månen lyser starkt, hjärtat det slår

Det är något speciellt med himlen…Jag vet inte vad det är, men jag dras till det oändliga eller gåtfulla som finns där.

I kväll när jag kommer hem är det kallt igen. Himlen är molnfri och både månen och stjärnorna lyser klart och starkt. Jag njuter av att titta upp på den vackra himlen..

Det är inte så lätt, även om jag har stativ till kameran. Månen är något lättare att fotografera, men stjärnorna klarar jag inte riktigt av. Det bästa är ju att åka långt ifrån allt störande ljus från hus, gatubelysning mm. Och i kväll lyser ju månen upp.

 

Nu väntar två lediga dagar för många av oss. Njut av ledigheten och ta hand om varandra !

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

2 thoughts on “Månen lyser starkt, hjärtat det slår”

Kommentera

