Redigera matbilder

Grått och trist väder och ingen lust med någonting. det jag då gör är att bara vara och göra det jag tycker om att göra. Fotografering är som ett andrum för mig, jag tömmer huvudet på alla tankar och försvinner in i det jag gör.

Lunch behöver man också, så idag blir det lite matbilder.

 

Ägg från en kollegas hönor. Vackra ägg i grönt, brunt, prickigt och ljusa. Perfekta för mina veteprotein/glutenfria plättar.

Plättlagg från Skeppshult. Riktigt roligt ”arbete” i dag. Men många timmar blir det.

Dags att äta fina goda plättar. I dag tog jag de mjölsorter jag hade hemma: Mandelmjöl, havremjölk, majsmjöl och lite majzena.

Receptet är uträknat och minskat från recept i boken från https://nillaskitchen.com

Den finns att köpa på https://www.adlibris.com/se/bok/baka-glutenfritt—matbrod-kakor-tartor-och-desserter-9789155261917

Ha en fortsatt skön söndag!

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

2 thoughts on “Redigera matbilder”

Kommentera

