Nu kan våren komma

Nu kan våren få komma tycker jag.

Jag har en längre tid gått och känns att jag ser dåligt med mina glasögon och det påverkar ju i jobbet. Mycket riktigt…glasen hade krackelerat samt så var de ganska så repiga. Och det syns verkligen. Tack och lov så var inte synen så mycket sämre. Så det blev nya glasögon från Smarteyes. Tunna lätta bågar i rosé färg. Jag har ingen erfarenhet av smarteyes men ganska så bra pris trots att även det är dyrt tycker jag.

Nya ögonskuggor levererades också i fredags. Vårens färg rosa med lite brun till i olika nyanser. Att användas alla tre tillsammans eller den mörkare till fest och den ljusare till vardags. Märket är Mary Kay som jag aldrig testat tidigare. Så nu kan våren, värmen och solen komma tycker jag.

Färgerna är Ballerina pink, Hasselnöt och Driftwood  http://marykay.se/se/webshop

Njut av det fina vädret och ha en fin söndag!

Författare: Inspiration i vardagen

Välkommen till Inspiration i vardagen, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av ena bilder. Några event har jag också varit med på och fotograferat.

Kommentera

